آموزش زبان انگلیسی در خواب آموزش زبان انگلیسی در خواب
با ضمیر ناخودآگاه خود به آسانی زبان یاد بگیرید
ماسک کوچک کننده بینی
ماسک چندکاره مخصوص بینی
پاک کننده، کوچک کننده و فرم دهنده
X
تبلیغات در بلاگ اسکای

22 بهمن ، منتظرتان هستیم!


22 بهمن ، منتظرتان هستیم!

«دشمن بداند ما موج خروشانیم»

«زاییده بحریم فرزند طوفانیم»

«در سنگر اسلام بگذشته از جانیم»

«بازو به بازو صف به صف ما آهنین چنگیم»

«سنگر به سنگر جان به کف آماده جنگیم».





یکشنبه 11 بهمن ماه سال 1388 ساعت 11:43 AM | توسط: مصطفی منتظر | چاپ مطلب

پیشرفت علمی

موفقیتی دیگر برای پژوهشگران ایرانی:



شنگول و منگول متولد شدند




نخستین حیوانات تراریخته خاورمیانه شنگول و منگول نام گرفتند

خبرگزاری فارس: نخستین حیوانات تراریخته «ترنس ژن» خاورمیانه که در پژوهشکده رویان متولد شدند،


 شنگول و منگول نام گرفتند....


ادامه مطلب ...
شنبه 10 بهمن ماه سال 1388 ساعت 10:44 PM | توسط: محمد رضا | چاپ مطلب

پیشرفت علمی



معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران:

تونل توحید، بزرگترین تونل هوشمند خاورمیانه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با بکارگیری 10 سیستم پیشرفته مدیریت ترافیک، «تونل توحید» به یکی از بزرگترین تونل‌های هوشمند خاورمیانه تبدیل می‌شود.....

ادامه مطلب ...
شنبه 10 بهمن ماه سال 1388 ساعت 10:40 PM | توسط: محمد رضا | چاپ مطلب

حسین قدیانی و دلنوشتهایش:::::::::::::::::::::::

شهاب حسینی،لیلی حاتمی،حامد بهداد...نه!اینها سوپر استار هم که باشند هیچ کدام شان یاقت رفتن روی سن در مراسم اهدای جوایز را ندارند.هیئت داوران جشنواره فیلم فجر باید سیمرغ را بدهد به شیخ بی سواد به خاطر بازی خوردن از دشمن در فیلم "کودتای مخملی" و به خاطر بازی منحصر به فردش در نقش ملانصرالمایکل الدین.شیخ باید جایزه اش را از مهاجرانی بگیرد.به صفار هرندی به خاطر ولایت مداری باید جایزه داد و به خاتمی به خاطر تربیت همچین وزیر ارشادی!وزیر بی آبروی خاتمی دیروز می گفت:من انگلیسی نیستم.راست می گوید؛مهاجرانی انگلیسی نیست اما انگلیس را حتی بیشتر از سر الکس فرگوسن اسکاتلندی دوست دارد و امام، هم بسیجی بود و هم بسیجی ها را دوست داشت و اینها می خواهند سر به تن بسیج نباشد.اتفاقا آن زمانی که امام گفت من بر دست و بازوی شما بسیجیان بوسه می زنم نه همت بود و نه باکری......................http://ghadiani.blogfa.com/(کلیک کنید)


چهارشنبه 7 بهمن ماه سال 1388 ساعت 11:45 PM | توسط: محمدحسین | چاپ مطلب

.........  نفوذ مى‏دهند که شاید به مقاصد شوم خود برسند.........

همه مى‏دانند که تحمل هشت سال فشار و سختى فقط براى اسلام عزیز بوده است، لذا مسئولین باید در دفاع از اسلام محکمتر از همیشه با تمام توان در مقابل تجاوز نظامى، سیاسى و فرهنگى جهانخواران بایستند، چرا که امروز دنیاى استکبار خصوصاً غرب خطر رشد اسلام ناب محمدى- صلى اللَّه علیه و آله و سلم- را علیه منافع نامشروع خود درک کرده است ..

امروز غرب و شرق به خوبى مى‏دانند که تنها نیرویى که مى‏تواند آنان را از صحنه خارج کند، اسلام است. آنها در این ده سال انقلاب اسلامى ایران ضربات سختى از اسلام خورده‏اند و تصمیم گرفته‏اند که به هر وسیله ممکن آن را در ایران که مرکز اسلام ناب محمدى است نابود کنند. اگر بتوانند با نیروى نظامى، اگر نشد، با نشر فرهنگ مبتذل خود و بیگانه کردن ملت از اسلام و فرهنگ ملى خویش و اگر هیچ کدام از اینها نشد، ایادى خودفروخته خود از منافقین و لیبرالها و بى‏دینها را که کشتن روحانیون و افراد بیگناه برایشان چون آب خوردن است و در منازل و مراکز ادارات نفوذ مى‏دهند که شاید به مقاصد شوم خود برسند.                                                                                     صحیفه امام، ج‏21، ص: 327


چهارشنبه 7 بهمن ماه سال 1388 ساعت 11:14 AM | توسط: محمدحسین | چاپ مطلب

economy


اکونیوز: مدیرعامل شرکت مهندسی فجر آشیان از خودکفایی در تعمیر اساسی انواع هواپیمای مسافربری در کشور خبر داد و گفت : اولویت ما هواپیماهای پهن پیکر است.




نخستین گزارش بانک جهانی از دورنمای اقتصاد 2010 منتشر شد:
رشد اقتصاد ایران در سال 2009 یک درصد، آمریکا منفی 2.5 رصد

خبرگزاری فارس: بانک جهانی در تازه‌ترین گزارش خود رشد اقتصادی جهان در سال 2009 را 2.2 درصد، آمریکا را منفی 2.5 درصد و ایران را یک درصد برآورد و پیش‌بینی کرد این ارقام در سال 2010 به ترتیب به 2.7 درصد، 1.3 درصد و 2.2 درصد برسد.


ادامه مطلب ...
شنبه 3 بهمن ماه سال 1388 ساعت 10:35 AM | توسط: محمد رضا | چاپ مطلب

اقتصاد

مدیرعامل شرکت مهندسی فجر آشیان خبرداد:

خودکفایی ایران در تعمیر هواپیمای مسافربری








ادامه مطلب ...
شنبه 3 بهمن ماه سال 1388 ساعت 10:31 AM | توسط: محمد رضا | چاپ مطلب

یازدهمین پوستر از سلسله پوسترهای

یازدهمین پوستر از سلسله پوسترهای "تناقضات کودتای سبز با خط امام (ره)" با اشاره به شعار انحرافی "جمهوری ایرانی" فرقه موسوی و تناقض آن با اندیشه حضرت امام (ره) منتشر شد:Tanaghoz  11.jpg

 

* دشمن ما فقط محمد رضا خان نبود. هر کس مسیرش مسیر اسلام نباشد دشمن ماست، با هر اسم که می‌خواهد باشد. هر کس جمهوری بدون اسلام را بخواهد دشمن ماست برای اینکه دشمن اسلام است. هر کس پهلوی جمهوری اسلامی "دموکراتیک " بگذارد، این دشمن ماست. هر کس جمهور دموکراتیک بگوید این دشمن ماست، برای این که اسلام را نمی‌خواهد ما اسلام می‌خواهیم. ما این همه فداکاری کردیم... برای این بود که اسلام را می‌خواستند.

* اگر شما دیدید این جمعیت‌هایی که الان مشغول فعالیت هستند، جمهوری که می‌گویند "جمهوری " می‌گویند یا جمهور دموکراتیک می‌گویند یا جمهوری دموکراتیک اسلامی. اگر این‌ها جمهوری گفتند، این همان معنایی است که دشمن‌های ما می‌خواهند، دشمن‌های ما از جمهوری نمی‌ترسند،‌از اسلام می‌ترسند، از جمهوری صدمه ندیدند از اسلام صدمه دیدند.

* آنها که می گویند ما حکومت اسلامی می خواهیم یا جمهوری اسلامی می خواهیم، تحقق جمهوری اسلامی "نفی رژیم سلطنتی" است.هدف نهایی عبارت ازهمان تأسیس یک "حکومت عدل اسلامی" است.

* این برای ما بسیار حزن انگیز است که در محتوای یک چیزی که همه چیزها به طریق بالاترش و مهم‌ترش در آن هست، حالا ما بگوییم که ما اسلام می خواهیم و اما با اسلاممان دموکراسی باشد! اسلام همه چیز است.مثل این است شما بگویید که ما اسلام را می خواهیم و میخواهیم که به خدا هم اعتقاد داشته باشیم.

* مردم برای جمهوری نمی آیند به شهادت برسند، مردم برای اسلام می گویند ما شهید میخواهیم بشویم.

با دانلود این فایل می توان ضمن استفاده به عنوان پوستر و یا تراکت، در نشریات دانشجویی و ... نیز از آن استفاده کرد و یا حتی این فایل را بلوتوث نمود.

برای دریافت اصل پوستر با کیفیت بالا در صفحه ای که باز می شود بر روی downlod now کلیک کنید.
ایجا


لطفا اینجا کلیک کرده و تمامی پوستر ها را دانلود نمائید

  


چهارشنبه 30 دی ماه سال 1388 ساعت 9:41 PM | توسط: محمدحسین | چاپ مطلب

ناگفته های سردار رحیم صفوی

سه دهه پیش در روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی، بنا به دستور امام خمینی(ره)، جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی گرد هم جمع شدند و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پیریزی کردند و با فرمان حضرت امام(ره) در دوم اردیبهشت سال 1358 به شورای انقلاب اسلامی، رسما گامی اساسی در تأسیس شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت سازماندهی این نهاد برداشته شد.a0245297.jpg

با گذشت ٣٠ سال از تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بررسی عملکرد این نهاد انقلابی و شناسایی نقاط ضعف و قوت آن، تأثیر بسزایی در پویایی و تقویت آن در سالهای آینده دارد. از این رو به سراغ سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی، فرمانده سابق سپاه پاسداران رفتیم تا در مورد عملکرد وی به گفتگو بنشینیم. سردار صفوی در تاریخ 19/6/1376 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان دومین فرمانده سپاه انتخاب شد و رهبری طی حکمی با تأکید به اینکه «دوران دفاع مقدس یکسره دوران فداکاریهای شماست»، پس از گذشت ١٠ سال، فرماندهی سپاه پاسداران را به فرمانده بعدی واگذار کردند. سردار صفوی در ابتدای مصاحبه تأکید کرد که وی را دکتر خطاب نکنیم و ترجیحش این است که برادر رحیم صدایش کنیم، زیرا برایش دلچسب تر است و اساسا خود را سربازی برای خدمت به دین و رهبری می داند.


ادامه مطلب ...
دوشنبه 21 دی ماه سال 1388 ساعت 5:15 PM | توسط: محمدحسین | چاپ مطلب

اگر خمینى یکه وتنها هم بماند.........

امام خمینی:

قدرتها و ابرقدرتها و نوکران آنان مطمئن باشند که اگر خمینى یکه وتنها هم بماند به راه خود که راه مبارزه با کفر و ظلم و شرک و بت پرستى است ادامه مى‏دهد و به یارى خدا در کنار بسیجیان جهان اسلام، این پابرهنه‏هاى مغضوب دیکتاتورها، خواب راحت‏ را از دیدگان جهانخواران و سرسپردگانى که به ستم و ظلم خویشتن اصرار مى‏نمایند سلب خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.